پرسش های متداول

مووی اولین پلتفرم ابری صوت و تصویر در ایران است که به مشتریان خود امکان راه اندازی کسب و کارهایی برای پخش آنلاین و استریم صوت و تصویر می دهد.

مووی برای تمام کسانی که به هر طریق دارای محتوای صوتی و تصویری هستند و قصد ایجاد درآمد از طریق پخش محتوای خود دارند ساخته شده است. پلتفرم مووی با پشتیبانی از پخش زنده، پخش محتوا تصویری و پادکست بر بستر اپلیکیشن‌ها و سایت امکانات بی بدلیلی را برای ایجاد درآمد از محتوا برای سامانه‌های راه اندازی شده به ارمغان آورده است.

مووی با بستر تماما ابری، ظرفیت نامحدودی در ارائه خدمات به مشتریان خود به ارمغان آورده است. همچنین قیمت گذاری این خدمات به گونه ای به انجام رسیده است که هزینه تمام شده برای مشتریان حتی کمتر از دستمزد نفرات لازم برای نگهداری این خدمت باشد.

سامانه‌های ایجاد شده با اولین پلتفرم ابری صوت و تصویر از بیش از 50 پاپ سایت شبکه توزیع محتوای ابرآروان بهره‌مند شده اند و این موضوع باعث بهبود تجربه کاربری مشترکین و افزایش ظرفیت پخش آنلاین شده است.

برای این کار کافی است با فشردن دکمه درخواست سرویس اقدام به ثبت درخواست خود نمایید یا با کارشناسان ما از طریق سایت یا تلفن در تماس باشید. فرآیند جذب مشتری در مووی به صورت اختصاصی و با نیازسنجی مشاورین به انجام خواهد رسید و در نهایت، خدمات دریافتی منجر به پوشش صد در صدی نیازهای مشتریان خواهد بود.

پلتفرم ابری صوت و تصویر مووی به گونه ای طراحی شده است که نیازمندی‌های تمام کسب و کارها را برطرف نماید. اگر تمایل به راه اندازی کسب و کار کوچک دارید، خدمات پایه‌ی مووی مفیدترین روش برای شماست، یا چنانچه قصد راه اندازی کسب و کار بزرگ مقیاس با قابلیت پشتیبانی از میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان را دارید، مووی انتخاب درست شماست.

پلتفرم ابری صوت و تصویر مووی تامین کننده خدمات پخش آنلاین صوت و تصویر برای شماست. با خرید خدمت از مووی تمام دغدغه فنی در کسب و کار خود را به کارشناسان خبره‌ی این کار سپرده و بر فروش و تامین محتوا تمرکز کنید. خدمات مووی شامل تامین زیر ساخت فنی، شبکه توزیع محتوا، پهنای باند و همچنین اپلیکیشن‌های سمت کاربر نهایی و وب سایت را دریافت خواهید کرد.

مایلیم بیشتر از شما بشنویم

021-88936079