حضور اولین پلتفرم ابری صوت و تصویر کشور در نخستین نمایشگاه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر (رصتا)

شرکت آوین‌انس با پلتفرم مووی خود در نخستین نمایشگاه رسانه‌های صورت و تصویر فراگیر کشور حاضر شد. این محصول که به عنوان اولین و تنها پلتفرم ابری صوت و تصویر فراگیر در کشور شناخته می شود، تا کنون میزبانی کثیری از پلتفرم‌های پخش کننده محتوا در کشور را عهده دار شده است.

این محصول که با محوریت سه رکن امنیت، مقرون به صرفه بودن و مقیاس پذیر  بودن توسعه داده شده است، به صورت وایت لیبل در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد و با پشتیبانی از شبکه توزیع محتوا، سرعت دسترسی به محتوا را در سراسر کشور به حداقل ممکن می رساند.

مووی که با بومی سازی فناوری، پخش محتوا و مدیریت دارایی‌های چندرسانه‌ای را عهده دار می باشد، نیاز مشتریان خود را برای پرداخت‌های ارزی به کلی از بین برده است و تا کنون خدمات قابل توجهی به بیش از 10 میلیون کاربر در سراسر کشور ارائه داده است.

 

تیم راهبری اولین پلتفرم صوت و تصویر فراگیر کشور در این نمایشگاه با معرفی دو خدمت جدید همراه بوده است؛ راهبری سرویس و تامین محتوا. یعنی کسب و کارهایی با استفاده از پلتفرم مووی تمام دغدغه‌ی فنی خود را برون سپاری کرده‌اند، هم اکنون می توانند با استفاده از خدمت راهبری سرویس مووی، بخش اجرایی خود را نیز به برون سپاری کنند تا ضمن کاهش هزینه‌های اجرایی، بر توسعه کسب و کار خود تمرکز کنند.

همچنین واحد تامین محتوای مووی، امکان دسترسی به محتوای آماده سازی شده برای استفاده در پلتفرم را برای مشتریان خود به ارمغان آورده است. این مهم بدون نیاز به سرمایه گذاری و به صورت خدمات اجاره محتوا با شرایط ویژه‌ی نمایشگاه عرضه می گردد.

اولین پلتفرم ابری صوت و تصویر فراگیر کشور در سالن 27، غرفه 11 از ده تا چهارده اسفند 1401 میزبان مخاطبین خود خواهد بود.

لینک کوتاه این مطلب: https://muvi.ir/mv285

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *