پلتفرم ویدیویی پخش زنده

Live Events

کافی است محتوای صوتی و تصویری خود را تولید کنید تا با استفاده از muvi.ir بتوانید به سادگی آن را برای همه مخاطبان خود در سرتاسر دنیا پخش کنید. این پلتفرم ویدیویی پخش زنده زیرساخت‌هایی را در نظر گرفته تا محتواهای مناسب برای مخاطبان به نمایش درآید. با استفاده از این پلتفرم قابلیت‌های بی‌نظیری در اختیار شما قرار می‌گیرد که می‌توانید مدیریت محتواهای خود را به‌طور کامل در دست بگیرید.

پخش زنده برای کودکان

برنامه ها و رویدادهای اختصاصی خود را در پلتفرم ویدیویی پخش زنده به نمایش بگذارید

با استفاده از واترمارک می‌توانید محتوای تولیدشده خود را به‌صورت آنلاین در این پلتفرم به نمایش بگذارید. هر نوع رویداد زنده و پخش زنده با توجه به برند و کاراکتر شما می‌تواند سفارشی‌سازی شود؛ امری که در برندسازی تأثیر بسیار زیادی دارد. همچنین استفاده از چنین پلتفرمی باعث می‌شود که پخش زنده شما در سرتاسر دنیا دیده شود. گستردگی برنامه‌ها و دستگاه‌هایی که امکان پخش زنده این پلتفرم را دارند، توانسته باعث افزایش مخاطبان آن شود. دستگاه‌هایی مانند گوشی موبایل، تبلت، کامپیوتر و تلویزیون‌های هوشمند، همگی توانایی پخش این پلتفرم را دارند. همچنین سیستم‌عامل‌هایی مانند اندروید، ویندوز، ios و سایر سیستم‌‌عامل‌های شرکت اپل توانایی پخش زنده پلتفرم ویدیویی را به‌خوبی دارند.

پخش زنده رویدادها به‌صورت مستقیم و آنلاین

Muvi.ir به‌عنوان یک پلتفرم ویدیویی پخش زنده به شما این امکان را می‌دهد که رویدادهای مختلف مانند کنفرانس‌ها، کنسرت‌ها، جلسات، نمایش‌ها، وبینارها، انواع آموزش و موارد دیگر را به‌صورت زنده پخش کنید و یک برنامه پخش زنده و وب‌سایت کاملا سفارشی‌سازی‌شده بسازید که با هویت برند شما همسو باشد و نیازهای کسب و کار شما را برآورده کند. پخش زنده با قابلیت DVR به بینندگان شما این امکان را می‌دهد که جلسات زنده را در زمان واقعی و حقیقی خود ببینند، بتوانند آن را متوقف کنند، به عقب برگردانند و دوباره ببینند. با استفاده از این پلتفرم همچنین می‌توانید جریان‌های زنده رویدادهای خود را ضبط کنید و آنها را به محتوای استاندارد درخواستی برای ویرایش بعدی تبدیل کنید.

با استفاده از چت زنده، مخاطبان را با خود همراه و مدیریت کنید

با چت‌ موجود در پلتفرم، تعامل بیشتری را به جلسات پخش زنده خود اضافه کنید. باMuvi.ir ، به‌طور کامل بر چت‌های زنده موجود در پلتفرم اشراف خواهید داشت. می‌توانید هر نظر نامربوط و ناخوشایندی را که قوانین پخش زنده را نقض می‌کند نشانه‌گذاری کنید، فعالیت و حضور اعضا را محدود کنید، بهترین نظر را به بالای صفحه پین کنید و موارد دیگری که می‌توانید به سادگی از آن‌ها استفاده کنید.

بالا بودن امنیت در پخش زنده پلتفرم ویدیویی پخش زنده MUVI

از ابتدای پخش زنده، محتوای شما در امنیت کامل خواهد بود و هیچ‌کس نمی‌تواند از صفحه نمایشی که برنامه‌های شما از آن در حال پخش است اسکرین‌شات بگیرد. همچنین می‌توانید محدوده IPهایی را که وارد صفحه شما می‌شوند، محدود کنید تا مخاطبان شما فقط از یک منطقه خاص وارد پخش زنده شوند. وجود فایروال و سایر موارد امنیتی نیز موجب شده تا خیال کاربران از امنیت پخش‌های زنده آسوده شود. در این بخش هم کاربر می‌تواند نیازهای امنیتی خود را به‌سادگی خصوصی‌سازی کند و سطح دسترسی‌ها را با توجه به خواسته‌ای که دارد تغییر دهد.

پخش زنده محتوای تصویری

کسب درآمد از محتواهای پخش زنده

 یکی از مهم‌ترین موضوعات در تولید محتوای صوتی و تصویری، کسب در آمد از آن است. تولید محتوا و به‌خصوص پخش زنده، زحمت زیادی دارد و افراد با برنامه‌ریزی برای کسب درآمد وارد این حرفه می‌شوند. در این پلتفرم مدل‌های مختلفی برای کسب درآمد از محتوای تصویری پخش زنده در نظر گرفته شده است. شما می‌توانید با فروش حق اشتراک مدت‌دار، ورود و خروج کاربران را کنترل و از آن کسب درآمد کنید. همچنین می‌توانید با فروش بلیط برای هر محتوای پخش زنده به‌طور جداگانه از آن کسب درآمد کنید. پخش تبلیغات تصویری از دیگر راه‌های کسب درآمد از محتوای تصویری پخش زنده است. مدل‌های کسب درآمد بسیار هستند و شما با توجه به نیاز خود می‌توانید گزینه مورد نظر را انتخاب کنید.

تجزیه و تحلیل واقعی اطلاعات مربوط به پخش زنده شما

وجود امکانات عالی در پلتفرم ویدیویی پخش زنده، این قابلیت را در اختیار کاربر قرار می‌دهد که اطلاعات پخش زنده خود را به سادگی تجزیه و تحلیل کند و بازخورد مفیدی بگیرد.

لینک کوتاه این مطلب: https://muvi.ir/mv240

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *