تولید ویدیو مارکتینگ با استفاده از پلتفرم ابری صوت و تصویر

ویدئو مارکتینگ براساس تقاضا

بازاریابی ویدیویی یا ویدئو مارکتینگ باعث می‌شود تا شما تجربه خرید در فروشگاه را برای مشتریان خود به تصویر بکشید. می‌توانید در ویدئوهای خود محصولاتتان را به نمایش بگذارید، نحوه خرید در فروشگاه، ویترین محصولاتتان و ویدئوهای رضایت مشتری از خرید از شما را نشان دهید و در نهایت محتوای مورد نظرتان را در  پلتفرم ابری صوت و تصویر آپلود کنید. با پلتفرم ابری صوت و تصویر یک محتوای ویدیویی باکیفیت تولید کنید و این محتوا را در همه پلتفرم‌های دیگر به اشتراک بگذارید.

با پخش زنده، بازدید از برند و نام تجاری خود را بالا ببرید

در ویدئوهایتان تضمین‌‌هایی را که در بازاریابی ارائه می‌دهید (یعنی همان وثیقه‌های بازاریابی) با توضیحاتی در مورد محصول همراه کنید. پیامی را که می‌خواهید در بازاریابی به گوش مخاطبانتان برسانید در یک پادکست تجاری عنوان کنید و در این بازار پر از هیاهو به حافظه مخاطبانتان سپرده شوید. با استفاده از پلتفرم ابری صوت و تصویر انتشار ویدئو، به اشتراک گذاشتن، ادیت و به طور خلاصه تمام کارهای ویدئوهای خود را خودتان به عهده خواهید داشت.

کسب‌وکار خود را به صورت زنده را ثبت کنید

محتوای ویدئو مارکتینگ خود را به صورت زنده به اشتراک بگذارید، رویدادهای تجاری، کنفرانس‌ها، رونمایی از محصولات خود را ضبط کنید. پلتفرم ابری صوت و تصویر به شما این امکان را می‌دهد که به طور همزمان چندین پخش زنده با چندین دوربین داشته باشید. می‌توانید جلسات ویدئو مارکتینگ ضبط‌شده خود را در کتابخانه پلتفرم ابری صوت و تصویر ذخیره کنید و از آنها در محتوای تبلیغاتی، ویدئوهای راهنما، ویدئوهای درخواستی، پادکست‌ها، فعالیت‌های پیش‌فروش و موارد دیگر استفاده کنید.

ویدیوهای محصولات خود را با استفاده از ویژگی اشتراک‌گذاری در شبکه‎‌های اجتماعی تبلیغ کنید

این ویژگی پلتفرم ابری صوت و تصویر که به شما این امکان را می‌دهد تا ویدئوهای خود را در پلتفرم‌های مختلف شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید کهه باعث می‌شود تا مشتریان بالقوه شما به ویدئوهایتان دسترسی داشته باشند. شما می‌توانید محتوای ویدیو مارکتینگ تولیدی را از پلتفرم‌های مختلف خود در شبکه‌های اجتماعی مثل یوتیوب، فیس‌بوک و… با مخاطبانتان به اشتراک بگذارید. می‌توانید با اطلاع‌رسانی به کاربران و مخاطبان خود در مورد محصولات جدید و زمان رونمایی از محصول، نرخ تبدیل سرنخ به مشتری خود را افزایش دهید. پلتفرم ابری صوت و تصویر به شما این امکان را می‌دهد تا تمام رویدادهای بازاریابی خود را در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی به صورت همزمان پخش کنید.

با پلتفرم ابری صوت و تصویر فروشگاه آنلاین خود را بسازید

 با استفاده از پلتفرم ابری صوت و تصویر می‌توانید یک فروشگاه الکترونیکی، رسمی و اختصاصی برای کسب‌وکار خود داشته باشید. محصولات خود را از طریق ویدیو مارکتینگ تبلیغ کنید و همه محصولاتتان را از فروشگاه آنلاین خود به مشتریان خود در سراسر جهان بفروشید. با موتور جست‌وجوی پلتفرم ابری صوت و تصویر می‌توانید محصولات و کاتالوگ‌های ویدیویی شخصی‌سازی شده را به هر کاربر توصیه کنید.

 مخاطب را با ابزارهای پیشرو در تولید درگیر کنید

با استفاده از پلتفرم ابری صوت و تصویر می‌توانید به ویدیوی مربوط به محصولات خود، استیکرها و پرسش‌های تعاملی اضافه کنید تا باعث شوید مخاطب به واسطه‌ی سرنخ‌ها در حین و پس از پخش ویدیو با محصول شما درگیر شود. ابزارهای تولید سرنخ در ویدیوها اضافه کردن چیزهایی مانند: فرم‌های تماس با ما، پیوندهای خرید، تغییر مسیر به فروشگاه‌های آنلاین، آدرس رسانه‌های اجتماعی و موارد دیگر است.

ایمنی تبلیغات محصولات خود را بالا ببرید

 پلتفرم ابری صوت و تصویر  مجهز به ابزارهایی مانند  Multi-DRM است که برای محافظت از شما، کاربران شما و پلتفرم بازاریابی ویدیویی شما در برابر هر تهدیدی استفاده می‌شود. با استفاده پلتفرم ابری صوت و تصویر، سطح امنیت سرور، فایروال، حفاظت از ضبط و کپی از ویدئوها، ورود به سیستم (SSO)،  واترمارک پویا، تشخیص VPN و غیره به طور کلی به صورت هوشمند انجام شده و دسترسی غیرمجاز به ویدیوهای تجاری شما مسدود می‌شود.

 با تجزیه و تحلیل سریع اطلاعات بینش دریافت کنید

عملکرد محتوای ویدیو مارکتینگ خود را با پلتفرم ابری صوت و تصویر ارزیابی و تجزیه و تحلیل کنید. با دقت کردن به میزان توجه کاربران به ویدیوهای شما، مشاهده عادات آنها، نرخ رد کردن ویدیو، دستگاه‌ها و مرورگرهای مورد استفاده آنها، موقعیت مکانی اعضا و موارد دیگر، اطلاعاتی از عملکرد محتوای تجاری ویدیوی خود دریافت کنید و رفتار کاربر را بهینه سازید.

خدمات حرفه‌ای

پلتفرم ابری صوت و تصویر خدمات مدیریت CMS ، خدمات حرفه‌ای و پشتیبانی به کاربران را ارائه می‌دهد. تیم حرفه‌ای خدمات ما تضمین می‌کند که قابلیت‌های استریم، در زیرساخت‌ها و فرآیندهای IT موجود و فعلی مشتریانمان، بدون دردسر ادغام شود. کارشناسان ما  تلاش می‌کنند تا ارزش‌های پیشنهادی منحصربه‌فردی را برای نیازهای کسب‌وکار شما شناسایی کنند. این کار را با استفاده از ارائه پلتفرم تولید ویدیو مارکتینگ خود شروع می‌کنند. ما به شما کمک می‌کنیم تا با استفاده از پلتفرم‌های ویدیویی که در اختیارتان قرار می‌دهیم، ویدیوهایی تولید کنید که با نیازهای کسب‌وکار شما همسو باشد.

لینک کوتاه این مطلب: https://muvi.ir/mv250

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *