یک تیر و ده نشان با muvi.ir

Muvi.ir یک پلتفرم پخش آنلاین ممتاز است که کاملا متناسب با نیازهای مخاطب طراحی شده و این امکان را فراهم می‌کند تا برنامه‌های ورزشی را به‌صورت لایو استریم در وب‌سایت و اپلیکیشن‌های خود پوشش دهید. به کمک سرویس‌های پخش زنده Muvi و OTT، می‌توانید کسب‌وکار خود را رونق دهید و طرفداران را بیشتر از همیشه به جریان بازی نزدیک کنید.

پلتفرم لایو استریم با بهره‌گیری از امکانات متنوع، پخش زنده‌ی بدون تأخیر از سرتاسر جهان را برایتان به ارمغان می‌آورد و شما را از دردسرهای کدنویسی نجات می‌دهد.

پخش مسابقات و برنامه‌های درخواستی

Muvi.ir شما را قادر می‌سازد تا مسابقات ورزشی درخواستی مخاطبان را آپلود و پخش کنید و لیست‌های پخش و دسته‌بندی‌های متعددی را برای رویدادهای ورزشی مختلف به وجود آورید.

 

لایو استریم رویدادهای ورزشی

با muvi.ir، می‌توانید رویدادها و مسابقات ورزشی را با کمترین میزان تأخیر، به‌صورت زنده پخش کنید. سرویس ویدئویی پخش آنلاین HTML5 Muvi One، با قدرت و امکاناتی مثال‌زدنی، بهترین تجربه را برای بینندگان و طرفداران در سراسر جهان رقم می‌زند.

 

کسب درآمد از پخش برنامه‌های ورزشی

پلتفرم لایو استریم muvi.ir، شما را قادر می‌سازد تا از پخش رویدادهای ورزشی به درآمد برسید. از جمله مدل‌های پول‌ساز این پلتفرم می‌توانیم حق اشتراک، تهیه بلیط برای تماشای ویدئوهای اختصاصی، تراکنش‌های درون‌برنامه‌ای و آگهی‌های تبلیغاتی را نام ببریم. Muvi One از چندین درگاه پرداخت و ارز رایج بین‌المللی پشتیبانی می‌کند.

 

لایو استریم از طریق تلفن همراه

با muvi.ir، می‌توانید رویدادهای ورزشی مدنظرتان را در هر دستگاه هوشمند ازجمله موبایل، به‌صورت زنده و با حداکثر کیفیت ارائه دهید. با کمک برنامه موبایل Muvi Live و SDK موجود در اندروید و آی او اس، همین امروز پخش مستقیم از تلفن‌های همراه را کلید بزنید.

 

امتیاز وفاداری

برنامه وفاداری muvi.ir، طرفداران وفادار و همراهان همیشگی شما را گلچین می‌کند. با اعطای امتیاز وفاداری به کاربران در طول فعال‌سازی حساب یا تمدید اشتراک، قادر خواهید بود تا رابطه خود با مخاطبان را ارتقا دهید و از تعامل سازنده با مشتریانتان اطمینان حاصل کنید.

 

آنالیز در لحظه

می‌توانید عملکرد پلتفرم خود را به‌صورت لحظه‌ای ارزیابی کنید. گستره توجه، نرخ خروج، عادات کاربران، دستگاه‌ها و مرورگرهای مورد استفاده مخاطبان و لوکیشن اعضا ازجمله اطلاعاتی هستند که به‌راحتی در اختیارتان قرار می‌گیرند. می‌توانید به بینشی دقیق از سطح تعامل تیم تولید خود با بینندگان و رفتار مخاطبانتان برسید و از این طریق محتوای خود را بهینه کنید.

لینک کوتاه این مطلب: https://muvi.ir/mv265

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *