جهش به سوی دولت الکترونیک با MUVI.IR

ویدئو ساده‌ترین راه دسترسی به شهروندان است. پلتفرم تصویری MUVI.IRدر راه‌اندازی و مدیریت دولت یک‌پارچه‌ی الکترونیک با شما همراهی می‌کند. از طریق این پلتفرم لایو استریم می‌توانید به شهروندان خود آموزش دهید، الهام‌بخش آن‌ها باشید و امنیت الکترونیک آن‌ها را برقرار کنید. MUVI.IRبا برخورداری از پیشرفته‌ترین قابلیت‌های پخش آنلاین و دارای گواهی ISO-Certified، دستیار توانمند سازمان‌های دولتی در پخش زنده و ارائه محتوای مورد نیاز شهروندان است. به کمک این پلتفرم می‌توانید وب‌سایت و اپلیکیشن تلفن همراه را راه بیندازید یا محتوای صوتی-تصویری را با پایگاه‌های پیشین خود تلفیق کنید. با Muvi، علاوه بر بهبود تعامل دوطرفه دولت و شهروندان، می‌توانید سیستم‌های پردازش داده را متمرکز کنید.

 

ارائه محتوای صوتی-تصویری برای دولت الکترونیک

دستیابی به جهش اقتصادی، بدون دولت یک‌پارچه‌ی الکترونیک بسیار دور از ذهن است. تسهیل خدمات دولتی، تبادل اطلاعات، راه‌اندازی فوری سرویس لایو استریم، میزبانی جلسات و انتشار محتوای صوتی-تصویری در وب‌سایت‌ها، اپلیکیشن‌ها و سایر پلتفرم‌های آنلاین، از خدماتی است که Muvi با بالاترین سرعت و کیفیت ارائه می‌دهد.

 

پخش رویدادها و جلسات به صورت زنده و با کمترین میزان تأخیر

MUVI.IR اپلیکیشن‌ها و وب‌سایت‌های پخش زنده را کاملا متناسب با درخواست‌های شما ارائه می‌کند تا دیگر نگران پخش زنده رویدادهایی مانند جشنواره‌های دولتی، دادگاه‌های قضایی زنده، کنفرانس‌ها و گردهمایی‌های سیاسی نباشید. لایو استریم با قابلیت DVR، امکان توقف، بازگشت به عقب و پخش مجدد را برای مخاطبان فراهم می‌آورد. همچنین می‌توانید با ضبط پخش زنده برنامه‌ها و رویدادهای خود و تدوین مجدد آن‌ها، محتوای استانداردی را تولید کنید که برای اهداف و کاربردهای متعدد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

پخش زنده ویدیوهای ضبط‌‌شده

با پلتفرم لایو استریم MUVI.IR، تولید و بارگذاری محتوا بر اساس درخواست و تقاضای مخاطب، دیگر سخت و دور از دسترس نخواهد بود. شما همچنین می‌توانید لیست‌های پخش را بر اساس نیاز خود دسته‌بندی کنید؛ به‌عنوان مثال فیلم‌های آموزشی، تکنولوژی تدریس نوین در مدارس و موارد دیگر. با سرویس CMS، قادر هستید تمام برنامه‌ها و داده‌هایتان را به‌صورت همزمان مدیریت کنید.

 

تجربه پخش زنده بدون وقفه را ارائه دهید

MUVI.IR، با پشتیبانی از Amazon Cloudfront CDN، به شما کمک می‌کند تا یک تجربه بی‌نظیر از لایو استریم بدون وقفه و لگ را به بینندگان خود ارائه دهید. سیستم تطبیقی MUVI.IR، متناسب با سرعت اینترنت کاربر، کیفیت پخش را تنظیم می‌کند تا حتی در ساعات اوج مصرف نیز بدون هرگونه وقفه و اختلال، از تماشای برنامه مورد نظر خود لذت ببرد.

با DRM چندگانه محتوای خود را ایمن نگه دارید

سرویس Multi-DRM داخلیِ MUVI.IR، امنیت محتوای شما را از لحظه بارگذاری و پخش گرفته تا حین خریدها و دانلودهای درون‌برنامه‌ای تضمین می‌کند. فایروال چندگانه MUVI.IR، به افراد خارجی اجازه ضبط صفحه یا عکس‌برداری از آن را نمی‌دهد و با ارائه قابلیت‌هایی همچون ورود یک‌طرفه به سیستم (SSO)، واترمارک پویا و تشخیص VPN، از داده‌های شما و مشتریانتان محافظت می‌کند.

 

 

پشتیبانی از چندین زبان و زیرنویس

Muvi.ir علاوه بر پشتیبانی داخلی از پخش چند زبانه محتوای صوتی-تصویری، به شما امکان می‌دهد که وب‌سایت و اپلیکیشن خود را به‌صورت اختصاصی به چندین زبان ترجمه کنید. بنابراین بازدیدکنندگان می‌توانند از میان گزینه‌های مختلف، زبان مدنظرشان را انتخاب کنند و محتوا را با زیرنویس مناسب ببینند.

 

آنالیز لحظه‌ای

می‌توانید عملکرد محتوای خود را ردیابی و تحلیل کنید، از رفتار و سلایق مخاطبانتان آگاه شوید و به فهرست محتواهای پربازدید دست یابید. دامنه توجه بینندگان، عادات مشاهده‌ای کاربران، فهرست دستگاه‌ها و مرورگرها، لوکیشن اعضا و بسیاری از داده‌های دیگر، همگی اطلاعاتی هستند که این سیستم لایو استریم در اختیار شما قرار می‌دهد.

لینک کوتاه این مطلب: https://muvi.ir/mv270

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *