دومین نمایشگاه ملی رصتا

صنعت رسانه نقش حیاتی در شکل دادن به افکار عمومی و اطلاع رسانی گروه‌ها ایفا می‌کند. با ظهور رسانه‌های اجتماعی و پلتفرم‌های دیجیتال، این صنعت در سال‌های اخیر دستخوش تحول قابل توجهی شده است. اکنون بیش از هر زمان دیگری آگاهی از آخرین پیشرفت‌ها و فناوری‌ها و همکاری و به اشتراک گذاشتن اطلاعات ارزشمند با یکدیگر اهمیت پیدا کرده است.

در همین راستا دومین نمایشگاه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران در تاریخ 10 الی 13دی‌ماه سال جاری با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران، حمایت سازمان صدا و سیمای ج.ا.ایران و سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر (ساترا) در محل مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌گردد.

این نمایشگاه در راستای رسالت حمایت‌گری و به منظور معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در کشور و هم‌افزایی هر چه بیشتر سازمان صدا و سیما و رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر و سایر اجزای زیست بوم، نمایشگاهی را با عنوان “رصتا” در دو بخش محتوا و سرویس برگزار می‌گردد.

دومین نمایشگاه با محورهای پلتفرم‌ها، تلویزیون‌های اینترنتی، مراکز ارایه دهنده خدمات رسانه‌های دیجیتال، توسعه دهندگان (مدیر پروژه نرم‌افزار، طراح نرم‌افزار، برنامه نویس)، استارتاپ‌ها، شتاب‌دهنده‌های صنایع خلاق، نرم‌افزارهای رسانه‌ای، نرم‌افزارهای تلفن همراه، کارگردانان، تهیه‌کنندگان فیلم و سریال، فیلمبرداران، صدابرداران، تدوینگران، طراحان لباس، عکاسان سینمایی، هنرهای دیجیتال، آهنگسازان، مراکز ارایه دهنده خدمات میزبانی وب، فراهم کنندگان دسترسی پهنای باند اینترنت ADSL و WIMAX، بانک‌ها و موسسات مالی مجاز ارایه دهنده خدمات الکترونیک، با حضور پرشمار شرکت‌های دانش بنیان و استارت آپ‌ها با حمایت سازمان صدا و سیمای ج.ا.ایران برگزار می‌گردد.

نمایشگاه رصتا می‌توانند نقشی تعیین کننده در ارتقا و حمایت از صنعت رسانه ایفا کند. این نمایشگاه بستری را برای کسب‌و‌کارهای نوین فراهم می‌کند تا محصولات و خدمات خود را به مخاطبان گسترده‌تری به نمایش بگذارند و در نتیجه دسترسی و سهم خود را در بازار افزایش دهند. علاوه بر این، آنها به ایجاد آگاهی در بین عموم مردم در خصوص محصولات و خدمات جدید رسانه‌ها کمک می‌کنند که در نهایت باعث افزایش تقاضا، نوآوری و سرمایه‌گذاری در این زمینه می‌شود.

لینک کوتاه این مطلب: https://muvi.ir/mv330

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *