تولید و پخش فایل صوتی با استفاده از پلتفرم ابری صوت و تصویر

برنامه‌ها و وب‌سایت مختص خودتان را بسازید

 

پلتفرم ابری صوت و تصویر به شما این امکان را می‌دهد تا پخش صوتی کاملاً ویژه خود را در برنامه‌ها و وب‌سایت‌های‌تان راه‌اندازی کنید. با استفاده از این پلتفرم می‌توانید برنامه‌های اختصاصی شاخص خود را در بیش از ۲۰ پلتفرم، دستگاه و سیستم عامل مختلف مانند iOS، Android، Roku، Apple TV (tvOS)، Amazon Fire TV، Android TV و غیره بسازید.

پشتیبانی از فرمت‌های صوتی چندگانه

 پلتفرم ابری صوت و تصویر از فرمت‌های مختلف فایل‌های صوتی ، از MP3، WAV، ACC گرفته تا Ogg پشتیبانی می‌کند. دیگر نیازی نیست نگران این باشید که گاها کتابخانه آهنگ‌های شما از برخی از فرمت‌های صوتی پشتیبانی نمی‌کند. ما پلتفرم خود را با کتابخانه صوتی شما سازگار می‌کنیم!

پخش زنده صوتی

 با پلتفرم ابری صوت و تصویر می‌توانید محتوای صوتی را به صورت پخش زنده برای شنوندگان خود در سراسر جهان پخش کنید. می‌توانید برنامه‌ها و وب‌سایت‌های پخش زنده صوتی کاملاً سفارشی‌سازی‌شده را مطابق با نیازهای کسب‌وکار خود بسازید. با قابلیت پخش زنده در پلتفرم ابری صوت و تصویر، می‌توانید به شنوندگان خود اجازه دهید پخش‌های زنده صوتی را متوقف کنند، به عقب برگردانند و بخش مورد نظرشان را مجددا پخش کنند. از دیگر قابلیت‌های این پلتفرم می‌توان به امکان ضبط محتوای صوتی به صورت زنده اشاره کرد.

با پلتفرم ابری صوت و تصویر، می‌توانید از افزونه Muvi Live استفاده کنید تا مستقیماً از طریق Muvi CMS پخش زنده صوتی سرتاسری داشته باشید. این قابلیت باعث می‌شود تا با مشکلات مدیریت پخش زنده با یک نرم‌افزارCMS جداگانه روبرو نشوید.

فرمت‌های صوتی چندگانه

 با پلتفرم ابری صوت و تصویر، لازم نیست نگران تبدیل کتابخانه صوتی خود از یک فرمت به فرمتی دیگر باشید. این پلتفرم از فایل‌های صوتی در فرمت‌های مختلف، از MP3، WAV، ACC تا Ogg پشتیبانی می‌کند.

تحویل امن محتوا

 

پلتفرم ابری صوت و تصویر به صورت تمام و کمال، امنیت محتوای صوتی شما را در مراحل مختلف تضمین می‌کند، از زمان دریافت فایل صوتی و هنگام پخش آن تا دانلودها و خریدهای درون برنامه‌ای. از قابلیت‌های پلتفرم ابری صوت و تصویر در راستای ایجاد امنیت، می‌توان به امنیت سطح سرور، فایروال چندگانه، واترمارکینگ پویا، حفاظت از ضبط غیرمجاز از صفحه، ژئوبلوک، تشخیص VPN یکبار ورود (SSO) و موارد دیگر اشاره کرد. این قابلیت‌ها داده‌های شما و مشتریانتان را ایمن نگه می‌دارد.

شرکای محتوای چندگانه را اضافه کنید

پورتال شریک در پلتفرم ابری صوت و تصویر به شما امکان می‌دهد چندین شریک محتوایی برای فایل‌های صوتی داشته باشید. این قابلیت، به برتری پلتفرم صوتی شما کمک می‌کنند . می‌توانید به شرکای محتوا اجازه دهید محتوای صوتی را اضافه، به‌روزرسانی یا آپلود کردهد و درآمد ایجاد کنند. پلتفرم ابری صوت و تصویر به شما این امکان را می دهد که خودتان، یا از طریق همکاران ما در پشتیبانی، دسترسی شرکای محتوایی‌تان را کنترل و محدود کنید و یا فعال کنید تا محتوای صوتی خود را در پلتفرم صوتی آنلاین شما آپلود و منتشر کنند.

فروشگاه آنلاین

 با پلتفرم ابری صوت و تصویر می‌توانید یک فروشگاه آنلاین اختصاصی برای پلتفرم پخش صوتی خود داشته باشید. با استفاده از این پلتفرم می‌توانید لوازم جانبی سفارشی، کالا، لوازم ورزشی، بازی و موارد دیگر را به کاربران خود در سراسر جهان بفروشید.

کسب درآمد از محتوای صوتی

 پلتفرم ابری صوت و تصویر شما را قادر می‌سازد تا چندین روش کسب درآمد را برای سرویس پخش صوتی خود تنظیم کنید. در این پلتفرم شما می‌توانید بنا به نحوه پخش فایل صوتی، امکان پرداخت را فراهم کنید. با این پلتفرم، می‌توانید همه مدل‌های کسب درآمد را برای پخش صوتی خود ترکیب و تنظیم کنید. این پلتفرم از چندین دروازه پرداخت و چندین ارز پشتیبانی می‌کند.

تجزیه و تحلیل زمان واقعی

پلتفرم ابری صوت و تصویر شما را قادر می‌سازد تا عملکرد محتوای صوتی خود را ارزیابی و تجزیه و تحلیل کنید. می‌توانید از نحوه رفتار شنودگانتان، اطلاعاتی کسب کنید و ببنید کدام محتوا در حال ترند شدن است.  این پلتفرم همچنین به شما امکان می‌دهد عادات گوش دادن کاربران، دامنه توجه شنوندگان به محتوای صوتی، نرخ حذف فایل صوتی، مکان اعضا، مرورگرها و دستگاه‌های مورد استفاده و موارد دیگر را ارزیابی کنید.

 Policy Engine

با وجود Policy Engine در پلتفرم ابری صوت و تصویر، می‌توانید سیاست‌های توزیع محتوا و کسب درآمد را برای پلتفرم OTT خود بر اساس نیازهای کسب‌وکارتان پیکربندی کنید. می‌توانید سیاست‌های متفاوت و قیمت‌گذاری را براساس روش خرید، انواع کاربران و موارد دیگر تنظیم کنید.

لینک کوتاه این مطلب: https://muvi.ir/mv255

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *